Strony

poniedziałek, 4 kwietnia 2016

March snaps

Jeden z pierwszych cieplejszych dni!

One of the first warm days!

Na balkonie siedzą dwa gołąbki i daje sobie uciąć rękę, że się całowały! Wyglądało to jak scena z bajki! Szkoda, że nie widać tego na zdjęciu... ale chociaż można podziwiać bydgoską architekturę :)

There are sitting two pigeons on the balcony. And I'm pretty sure that they were kissing! It has looked like a fairy-tale! I wish it was visible on the photo... but at least you can admire architekture in Bydgoszcz :)

Kolejny piękny dzień w Bydgoszczy! 
 
Another warm day in Bydgoszcz!


Mój prezent z okazji dnia kobiet *.* słodycze i tulipany, czyli wszystko, co uwielbiam! 

My surprise for Woman's Day *.* sweets and flowers are always a good idea!

A to ostatnio moje ulubione śniadanie - owsianka z otrębami, słonecznikiem, kiwi i jourtem naturalnym! POLECAM!

This is my favourite breakefast, lately - oatmeal with bran, sunflower seeds, kiwi and natural joghurt! I recommend it!


 Widok z okna autobusu.. szkoda tylko, że brudna szyba zepsuła jakość

A bus-window view. I wish the dirty glass didn't destroy the quality

fot. Weronika

taken by Weronika 

Zdjęcia z dnia, kiedy to jadąc z rodzicami samochodem zobaczyłam przez okno, że jest na prawdę piękny zachód, a jak już wyszłam, żeby zrobić zdjęcia było tylko to, co widać...

This was the day when I've run out of home to take photos, because there had been very beautiful sunset. But when I was on the spot it has been just something like that.. 

Outfit fotografa :)

Photographer's outfit 

 Moja czysta i zmęczona po spacerze Lena! 

My clean and tired Lena!

Zdjęcie znalezione w internecie, które dodałam już na Instagram. Jak kiedyś będę miała taką łazienkę to będę najszczęśliwszą osobą na świecie! 

This is a photo from internet which I've added on Instagram. If I'd have a bathroom like that I'd be the happiest girl in the world!

 Pizza jaką zrobiłam mojemu chłopakowi na urodziny :) moja pierwsza pizza w życiu!

Pizza which I've made for my boyfriend for his birthday :) and the first pizza in my life!

 Moja droga na uczelnie. Przez te balony uśmiechałam się pół drogi! Świetny pomysł!
PS Bydgoszcz czasem jest na prawdę piękna!

On my way to University. These baloons made me laugh for halfway! What a great idea!
PS Bydgoszcz is really pretty sometimes!

 A to nasz pierwszy domowy burger (ser, rukola, wołowina, korniszon, sos barbeque). Najlepszy na świecie!

Our first homemade burger (cheeese, arugula, beef, gherkin, barbeque sauce). The best burger in the world!
 
 Uwilebiam makro :) 

I love macro :)

 Mój pies - nietoperz :)

My dog - a bat :)

 Babka mojej mamy, którą mój brat zjadł praktycznie sam. Miałam zrobić zdjęcia wszystkich ciast, ale przez te świąteczne zamieszanie zapomniałam... 

The cake of my mum, which my brother has eaten alone. I wanted to take photos of all cakes, but I've forgotten because this all rush. 

 Lena, która tak długo kopała w tej ziemi, że w pewnym momencie przestraszyłam się, że się udusi! haha!

Lena, who was digging in the ground so long that I thought that she is choking, haha!

Chyba muszę częściej robić sobie taką fryzurę :) 

I think I should comb like that more often :)

Standardowy poranek.. poza tym zapraszam na mojego snapchata: mvrtvv

My standard morning... Otherwise I invite you on my snapchat: mvrtvv


PS Chyba nadużywam takich wyrażeń jak "mój ulubiony", "najlepszy na świecie"... 

PS I think I abuse expressions like "my favourite", "the best in the world"...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz