Strony

środa, 9 marca 2016

My 5 favourite Instagram Accounts

Odkąd media społecznościowe stały się tak popularne, nie ma lepszego miejsca na znalezienie inspiracji. Mam na myśli inspiracje dotyczące podróży, mody, zdrowego trybu życia. Jeżeli chodzi o wiedzę, sposób myślenia to czynnikiem motywującym są ostatnio moi profesorowie z uczelni, serio! Wracając do tematu - moją ulubioną stroną z inspiracjami jest oczywiście Tumblr, ale poza tym czerpie ją również z Instagrama, który nie jest już tylko zbiorem selfie, ale również lifestylową galerią. Przedstawiam Wam 5 moich ulubionych kont, które przeglądam regularnie i z przyjemnością i które dają mi ogromną dawkę motywacji! 
+klikając w link, automatycznie przeniesiesz się na konto danej osoby :)

Since social media have became so popular, there is no better place to find some inspirations. I mean inspirations about travelling, fashion, healthy lifestyle. If it goes to knowledge or a way of thinking, my professors are a motivating factor for me, seriously! Comming back to main point - my favourite page of this type is obviously Tumblr, but otherwise I draw inspiration from Instragram. Instagram is not only a collection of selfies, but also many lifestyle's photos. I introduce you 5 of my favourites accounts, which do I review regullary and with pleasure. These photos give me a huge dose of motivation!
+clicking the link you will move to account of particular person


  Piękna, młoda, opalona dziewczyna z LA, która wraz ze swoim chłopakiem podbija internet. Uwielbiam ją za to, że mimo swojej popularności wydaje się wciąż być zwyczajną dziewczyną! Poza tym ma świetną figurę!
Young, beautiful and tanned girl from LA, which conquers the Internet together with her boyfriend. I love her for being ordinary though popularity! Moreover her body shape is amazing!




Wciąż uśmiechnięta przyjaciółka Alexis. Allie trenuje yogę. Kiedy przeglądam jej zdjęcia zastanawiam się czy ona w ogóle ma kręgosłup?! W każdym razie okazuje się, że yoga wcale nie musi być nudna, a Allie stała się dla mnie inspiracją, żeby kiedyś również się tym zająć
The friend of Alexis, which is still smilling. Allie practices yoga. When I'm watching her photos I wonder if she has the spine at all?! It turnes out that yoga is not boring! Allie became a big inspiration to me and I'm planning to start practicing yoga too.


Po prostu ładna dziewczyna ze świetnym stylem! 
Just beauty girl with great style!


Przepiękne ujęcie mojego ulubionego miasta (mimo że nigdy tam nie byłam). Przeglądając te konto marzę sobie o tym, żeby kiedyś móc odwiedzić New York City... 
Great shots of my favourite city (but I've never been there). Watching these photos I dream about visiting New York City one day...


Codzienna dawka fit inspiracji, która motywuje mnie do zdrowego odżywiania i nie poddawania się jeżeli chodzi o ćwiczenia! Tylko spójrzcie na te dziewczyny! 
Szczerze mówiąc, dawno nie byłam w tak dobrej kondycji jak teraz. Oby moja dobra passa trwała jak najdłużej!
Everyday dose of fit inspirations, which is motivating me to eat healthy and exercising. Just look at these girls! Honestly, I have never been in such good condition as now. I hope, this run of luck will persist as long as it's possible! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz