Strony

poniedziałek, 4 stycznia 2016

DECEMBER SNAPS

Pierwszy dzień z nowym aparatem :) 
First day with my new camera :) a lot of fuuuuun! 

Nowości!
Torba - House
Szal - Cropp
New ones!
Bag - House
Scarf - Cropp 

Kawa w przerwie między zajęciami. 
Tak bardzo starałam się w tym roku stworzyć świąteczny klimat w pokoju i poczuć świąteczną atmosferę i tak bardzo mi się nie udało!
A little break between studies and of course a cup of coffe!
I was trying to create a Christmas climate in my room to sense Christmas a little bit but it failed!

 Najlepszy piernik jaki kiedykolwiek jadłam! Dziękuję, mamo.
The best gingerbread I have ever eaten! Thank you, mum.

Moja ulubiona dekoracja na choince :)
Christmas Tree and my favourite decoration.

Wigilia :)
Koszula - Sinsay
Spodnie - Orsay
Buty - e-obuwie.pl
Christmas Eve :)
Shirt - Sinsay
Pants - Orsay
Shoes - e-obuwie.pl

Po prostu kolejna kawa :)
Just another cup of coffe :)

Najlepszy prezent i najwyodniejsze wdzianko! Ostatnio mój codzienny outfit :)
The best gift and the most comfortable costume! My everyday's outfit lately :) 

Ostatni spacer z moją psinką :(
Last walk with my puppy :( 

 I moja psinka :*
And my puppy :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz